Personalizare

  • Cutting

Cuttingul sau taierea computerizata de litere, cifre, sigle sau alte insemne din material autocolant de diferite culori si marimi este o metoda recomandata pentru decorarea de panouri, bannere, autovehicule, vitrine, casete luminoase etc. La cerere putem asigura si montaj sau putem oferi autocolantul pe folie de transfer astfel incat clientul sa si-l poata aplica singur pe suprafata dorita.

  • Tampografie

Se utilizeaza pentru imprimarea logo-urilor sau a altor insemne specifice pe suprafata cilindrica sau plana pe diferite obiecte promotionale: pixuri, obiecte de birou, brichete, brelocuri, ceasuri si alte obiecte din lemn, plastic, metal, piele.

  • Transfer termic

Metoda recomandata pentru articole textile: sepci, tricouri, umbrele, mousepad-uri, etc. Este o tehnologie care presupune transferul unei imagini, policromie sau un simplu logo, de pe o suprafata imprimata digital sau decupata prin metoda cutting pe un suport textil cu ajutorul unor prese termice.

  • Gravura laser

gravura laser in lemnMetoda de inscriptionare eleganta utilizata in special pentru obiecte metalice, din lemn, sticla, plastic sau piele cum ar fi: agende, brelocuri, pixuri, ecusoane, portcard-uri, etc.

 

 

 

 

  • Serigrafie

Metoda de inscriptionare in special a obiectelor promotionale de dimensiuni mai mari din plastic, piele, material textil, hartie, ceramica, etc. Regula de baza a imprimarii serigrafice este ca materialul suport sa fie neted. Avantajele acestei metode de imprimare sunt urmatoarele: imprimare in serii mici si mijlocii, rezistenta ridicata a vopselelor la frecare, zgariere si mai ales la actiunea razelor UV.

  • Sablare

sticla sablataSablarea este procedeul de matuire a suprafațelor obiectelor (din metal, PVC, sticla, ceramica),  cu ajutorul unui jet de nisip  împroșcat cu aer comprimat. Astfel, pentru promovarea imaginii unei companii se recurge la personalizarea anumitor obiecte promotionale prin tehnica sablarii. Aceste obiecte pot constitui cadouri exceptionale, unice, pentru parteneri sau clienti importanti.